الجمعة، 19 أغسطس 2011

المجلة

هاى يا بنتى بصوا بقى انا الصارحة مشتاقة انى اعمل المجلة بصوا بقى  انا حعمل المجلة النهاردة وحهاخذ نتيجة الفوت بتاعت الناهردة لو حابين انتو وريتال وجيجى طبعا بصوا بقى بالنسبة لمسابقة ملكة جمال المدونة وفتاة غلاف المدونة هختار انا وريتال ولولو وجيجى الفائزات من غير فوت يلللا جمعوا اكبر عدد من الفوت لاجمل ميك اب عشان نعمل المجلة وكمان هيكون فى المجلة مسابقات ها والجوائز كبرى فتحوا عينكم بقى على المدونة عشان تلحقلوا المسابقات يللا باااى 
طبعا المووضع ده تحت موافقة ريتال يعنى ريتال هتوافق او ترفض فى تعليق لانى مش عارفة ادور عليها فى ستار دلو خالص 

هناك تعليقان (2):

  1. ههههه اية يابنتى بتدورى على حد تاية
    هههههههه انا راسمى فى ستار \دول rettal باردو مش مغيراة ولا حاجة وعلى اىلعموم انا كنت حابة اكمل الفوت بتاع فتاة الغلاف بس لاص محدش اترشح تانى ة فلاص اكبر عدد للفوت بتاع الميكب ديها وكمان دى مالكة جمال المدونة واحدة بس الى اترشحت فا يلا شدى حيلك بقى فى الحركات

    ردحذف