السبت، 20 أغسطس 2011

علشان انا مصرية

عني


عشان انا مصريه هبقى ضد إسرائيل
 عشان انا مصريه هبقى ضد الفساد
عشان انا مصريه هبقى ضد الظلم والخيانه
عشان انا مصريه هصرخ بأعلى صوتى هحارب الظلم والفساد والخيانه وابقى ضد إسرائيل لان انا مصريه لان ديه مش كلمه اقولها ولا كلمه فى بطاقه شخصيه 
        ماقدرش اقول غير كلمة واحدة حسبنا الله ونعم الوكيل فى كل اسرئيلى  

هناك 4 تعليقات:

  1. الله عليكى بجد كلام بيدل انك مصرية ميه فى المية الله عليكى وقت الوطنيه الله

    ردحذف
  2. لا دة المفروض يبقى احساس كل واحد وواحدة مش مصرية بس لا عربية كمان لان العدو واضح اوى مهما اتلون وغير جلدة بجد بكرهم جداااااااا وكمان حسبنا الله ونعم الوكيل فيهم

    ردحذف
  3. يعنى ينفع الى بيحصل فى سيناء دة دول كلاب بجد الهم انى صايمة بس ياروان لحسن كدة هفطر عليهم وهما مايستهلوش

    ردحذف
  4. ههه صح ميستهلوش دول مش عارفة بس اقول ايه

    ردحذف