الثلاثاء، 23 أغسطس 2011

معاومات مهمة للكاتبات

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
 ازيكم ياقمرات عاملين اية
 يارب تكونو تمام
فى كلمتين كنت عايزة اتكلمهم  مع الكتاتبات فى المدونة 
بصو ياقمرات احنا دلوقتى كاتبات كتير فى المدونة   انا من الموجودين دلوقتى هختار البنات الى هلقيهم بيكتبو مواضيع وباسلوب حلو مع البنات والى بيجيبو الاخبار بمجهود شخصى مش نقل وخلاص انا بتمنى انكو تفهمو بلاش ننقل مواضيع  حاولو تجيبو الحاجة بالببروكسيات لو مجاتش معاكو والبروكسيات ماتعملتش خلاص مايكتبش لحد مانلاقى بروكسى شغال معنا 
بلاش نقل المواضيع جااااااء
 عايزة الكاتبات يكونو مصحصحين  موجودين ديما وانا هقبل طلبات الكتبات بادو الموجودين لانى عايزة اكبر عدد من الكتابت والنشيطة بس هى الى هتقعد والكسلانة 
هتمشىودة طبعا مايزعلش حد ودى طلاباتى من البنات الى موجودة دلوقتى يخلو بالهم من الحاجات دى اتمنى  ليكو التوفيق هنا او فى اى مدونة تانية 

هناك 5 تعليقات:

  1. انا عايزة ابقا كاتبة وايميلي somamoonlight@hotmail.com

    ردحذف
  2. طيب اكتبيلى اسمك فى ستار دول

    وعرفينى ليكى فى شغل المدونات وبتعرفى تجيبى مواضيع
    جديدة وحاجات مجانية؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ

    ردحذف
  3. اسمي في ستار دول salmahani1999 بعرف اجيب حاجات مجانية وبعرف اعمل صور واجيب مواضيع وكمان ممكن اجيب لبس حقيقي في ستار دول من مجهودي وحصري لمدونتك وانا نشيطة في كاتبة المواضيع

    ردحذف
  4. بريد أكون كاتبة كثير كثييييييييييييير نشيطة اسمي في ستاردول chada2

    ردحذف
  5. هاى ممكن اكون كاتبا انا بعرف انزل مواضيع ومش بنقول اى موضوع من اى مدونة بليز تردى علية ودة اسمى فى استاردول nadfairy

    ردحذف