الأحد، 14 أغسطس 2011

حملات فتاة الغلاف


هاى يابنات
ازيكم ان شاء الله بخير
انهارده عندى خبر ليكوا جامد
بعد مانجحت حملة لولو وكنزى طبعا بمجهودهم وبمشاركة بسيطة من المدونة
حبينا اننا نعملكم حملات فتاة الغلاف لان فى بنات كتير نفسها تبقى فتاة غلاف

وطبعا زى اى مسابقة فى شروط
الشروط هتكون كالاتى:
اولا: البنت لازم تكون مشتركة فى المدونة وده وضع طبيعى
ثانيا: تكون الدول بتاعتها حلوة وجناحها متكامل
ثالثا: تكون نقاط الستار بوينتس بتاعتها اكتر من500 نقطة
رابعا: وده الاهم انها ماكانتش فتاة غلاف قبل كده وطبعا عشان تدى فرصة لغيرها ولو كانت فتاة غلاف قبل كدة اتمنى تعرفنا وتكون عارفة ان لازم يكون عدى على فوزها بالقب دة على الاقل شهر يعنى 30 يوم علشان تقدر تكون فتاة غلاف مرة تانية
اللى شايفة نفسها تتوفر عليها الشروط دى تتقدم وتكتب فى المنشور هنا اسمها فى ستاردول
هيتم اختيار بنت واحدة اسبوعيا
وهنختارها لما نلاقى كل الشروط متوافرة فيها
حظ موفق للجميع واللى عندها استفسار عن اى حاجة تخص الحملة تكتبلى فى سجلى هنـــــــــــــــــا
بتمنى لكم التوفيق♥


هناك 13 تعليقًا:

  1. انا كل الشروط متوفرة فيا و عندي الف و تسعة بوينتس و اسمي في ستاردول زي اسمي هناlittlegirl9994و الله انا حلمي هو اني اظهر على غلاف مصر

    ردحذف
  2. انا كمان كل الشروط متوفرة عندي وشتار بونيش عندي 1492 واسمي في ستار دول هو anjili وانا حمي ان اكون فتات الغلاف

    ردحذف
  3. لو عندكم عرايس تانية غير دى متافعلة ممكن تعرفونا وكنزى هى المسئولة عن الحملتت لما تدخل هتظبط معاكو مواعيد الحملات بتاعتكو

    ردحذف
  4. لأ انا معنديش غير عروستين بس العروسة التانية مش متفعلة و مابدخلش عليها اصلا بس حساب ليتل جيرل متفعل و الحمد لله

    ردحذف
  5. اوكى ياقمر خلاص كنزى هتدخل كمان شوية اكتبى تعليق فى الموضوع بتعها علشان يبقى التواصل بينك وبينها

    ردحذف
  6. انا عايزة اشترك واسمي في ستار دول hodhod5 وعندي اكتر من 1500 ستار بوينتس وانا حلمي اكون فتاة الغلاف بليز خلوني اعيش الحلم ولو لموة واحدة ^_^

    ردحذف
  7. انا كل الشروط متوافرة فيا وبتمنى اكون فتاة العلاف ولو مرة واحدة والستاربوينتس عندى 1738 اسمى فى ستار دول noonosa

    ردحذف
  8. انا نفسى ابقى قتاة غلاف الستاربوينتس 2070 واسمى dohastar1

    ردحذف
  9. انا كمان عايزة اشترك يا قمر واسمى فى ستاردول nOna.m

    ردحذف
  10. انا كل الشروط متوفره ماعدى واحد الي هوه
    الاول ماني عارفه اشترك وتاكدي انا كل الشروط متوفره
    وده اسمي ATHIR020 في ستاردول

    ردحذف
  11. خلاص انا عرفت اشترك واسمي patynagoto

    ردحذف
  12. انا ياقمر حلمي الوحيد هو اني صير فتاة غلاف واسمي nour.luna0153 وعدد الستاربوينتس هو 1164

    ردحذف