الأربعاء، 16 نوفمبر 2011

مطلوب كاتبات

السلام عليكم ورحمة الله
المدونة محتاجة بنات بتعرف فى الفتو شوب
 بتمنى القى بنات  تكمل معايا المشوار
فى المدونة 
وتكون متفرغة ولو عندها امتحنات او حاجة تعرفنى  ونا هقدر الوضع وتكون كاتبة باردو 
فى وقت فراغها بس مش اعملها كاتبة وماتكتبش غير اوليومين وبعد كدة مش القيها 
 بتمنى القى بنات شطار وعسلات منكو ينضمو لينا 
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
بالنسبة للتعليقات قالت جدااااااااااااا
 ومش عارفة اية السبب
 ؟؟؟؟؟؟؟
 انتو حسين بتقصير او اى حاجة مننا
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
 فى اى ملحوظة
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  وبالنسبة للكاتبات مافيش حد منكو بيرد ع التعليقات ليييييييييييييية
 اتمنى من الكاتبات الرد على التعليقات 
فى الوقت المتاح عندكو 
 وتشاركو العضاء فى التعليقات
 .................
اترككم فى رعاية الله 

هناك 16 تعليقًا:

  1. بالتوفيق وانا بعلق على بعض الموضوعات لما بدخل

    ردحذف
  2. اسمعي يا ريري انا اصمم كويس جدا ع الفوتوشوب بس الجامعة قريب تبدا يعني ماراح اقدر اتواجد كل يوم !! شوفي شو وبعدها ردي عليا ... وبالنسبة للكاتبات ياريت انصير كاتبه معك بس برضوا ماراح اتواجد كل يوم بس لما راح كون متواجدة راح سوي مواضيع ... شو قلتي ؟؟
    بالتوفيق يا قمر ^__^

    ردحذف
  3. اوكى ميسو خلينا نتواصل على شات بستار دول

    ردحذف
  4. وشكرا ياقمر على تواجدك معنا بالتعليق الله معك

    ردحذف
  5. انا كمان ودي اشارك معاكم
    بس الجامعه خشت والامتحانات قربيت
    وبيجي وجع الدماغ
    ف مش رح اكون دايما متواجدة

    وان شاء الله يجي الشخص المناسب ويكون قدها

    ردحذف
  6. ان شاء لله يسلمو حبيباتى ون شاء الله تكونى موجودة معنا بالجازة لا تنسو راح تكونى هون بالمدونة العربية

    ردحذف
  7. انا بدي صير كاتبة وانشاء الله دائما متفاعلة وشكرا

    ردحذف
  8. هااي انا بدي صير كاتبه اسمي مرام وفي ستار دول narmayn
    بالصف السادس
    بعرف للبروكسي وطبعا للعادي
    ونقاطي في ستار دول تتعدى 400
    يعني هيه 700
    ومن المملكه العربيه السعوديه

    ردحذف
  9. ربنا يوفقكم :)
    =-=-=-=-=-=-=-=-=
    انا عن نفسى بعلق على المواضيع بقالى فترة طويلة والحمد لله لحد دلوقتى مش مفوتة اى موضوع غير وانا معلقة عليه
    حتى لما مش بكون فتحة طول اليوم وبفتح بالليل بفوم معلقة على كل المواضيع من وقت ما وقفت من اليوم اللى قبله :)

    ردحذف
  10. انا نفسى اكون كاتبة فى المدونة ممكن اسمى فى سنتاردول maiarlong بليز

    ردحذف
  11. بليز ياrettal اقبلى صداقتى وخلينى كاتبة ممكن

    ردحذف
  12. tuta moonاسمك اية فى ستار دول علشان نتواصل بارسايل

    ردحذف
  13. maiarlong هو انتى مش عايزة تقبلى صداقتى ؟

    ردحذف
  14. حبيبتى اتواصلى معايا فى ستار دوووووووووووووول
    هناك هبعتلك طلب ونتواصل انا كتبلك فى السجل بتاعك ياقمر

    ردحذف
  15. بالتوفيق للجميع .. مدونتك حلووة وااااااايد وانا سجلت فيها من طرف Mis0o0 ... يعجبوني مواضيعكم حلوة وان شاء الله اكون معكم بالتعليقات ^_^

    ردحذف
  16. شكرا ليكى ياقمر بس اتمنى تكتبى انك من طرفها فى اموضوع المخصوص بية علشان اعرف احسب الاعضاء

    ردحذف