الأحد، 13 نوفمبر 2011

تشبهات فى الحقيقة وفى ستار دول

السلام عليكم 
تعالو نشوف الصور على طول 
محدش يخاااااااااااااف



اية رايكوووووووووووووو
ههههههههههههههههههههه
   حلوة حد اشترها  ورايكو فيها اية فى الحقيقة 

هناك 9 تعليقات:

  1. ـههههههههههـً يالهوؤوز ايه ده يا ريـًـري ^_^ بس جآآمديــن

    ردحذف
  2. يسلموووووو يالولو فينك وردى على ستار دول بدل ماجى اولع فيكى
    ردى على الرسايل لحسن انا زهقت من السعفر ومن النت اوف وعايزة راجع القاهرة ادعيفلى

    ردحذف
  3. يسسلمو ايديكي
    بيخووفوو بجد هههههههه

    ردحذف
  4. هههههههههه قولت اجيب حاجات رعب خخخخخ
    بس اية رايكو محدش يشوفها اقل من 18 سنة علشان مايحلمش بيها

    ردحذف
  5. سوري يا ريري مدخلتش بقآآلي كتيـــر كنت بدخل ع المدونة ع طوولــ :) انا هدخل دلوقتي

    ردحذف
  6. هههههههههههههههههههههه افلام رعببب المفروض درتي تنبيه ع دخول الموضوع >_<
    تسلمي يا قمر ^_^

    ردحذف
  7. ههههههههههههه هو دة كدة حاجة دة مش رعب خالص هنجيبلكو موضوع مرعب عن دة شوية كدة
    قرييييييييبا هههههه
    فكرة يالولو الموضيع الرعب
    انا عيزاكى تعملى واحد ههههههههههه ولا يهمك ياقمر بس انا قولت انتى حد خطفك
    قلقت عليكى لما ماردتيش خخخخخخخ

    ردحذف
  8. يخوووووف هههه

    يسلمو على الرعب خخخ

    ردحذف
  9. يخوفو حيجوني كوابيس في الليل مع توقيع miha1234

    ردحذف