الجمعة، 4 نوفمبر 2011

محتآجيـًن رآيكم ^_^

حبيــت اخد رايكم يا حلوين ف شكـل المدونة ..
دلوقتي انا خليتها اسود سآآدهـ ..

انتوا ايه رايكم فيهآ دلوقتي ؟ ..
وحــ{يه رآي عادي ومش بنزعل ..
وهشوف اللي عجبته دلوقتي يقول واللي كانت عجباه قبل كدهـ يقول واحنا ان شاء الله هنمشي مع راي الاغلبية وكمان مع راي ريري لما تدخــل ..

منتظرة تعليقآآتكم ^_^

هناك 7 تعليقات:

  1. ممكن تعمليلى كارت الكاتبة الى انتى عملاة انا كاتبة اسمى supeerfrind

    ردحذف
  2. ان شــآء الله انا هعمله لكــل كاتبه تعد معانا فترهـ ف المدونة ان شاء الله يتعملك قريب ~ ^_^ ...

    ردحذف
  3. كده أحسن أو لو لون فاتح برضه حيكون حلو
    علشان لما بتكون صفحة سوداء فيها لامعة
    وبعدين أنتقل لصفحة لونها أبيض عينى بتزغلل جامد
    ^^

    ردحذف
  4. يعطيكي العافيه
    اى حلوو بفضل اللون الاسود من عشاقه انا ..

    ردحذف
  5. انا عيني سليـًــمه والحمدلله ههههههههـًـً .. يا ايمي خلآص استقرينآ ع اللوكـ ده ^_^ ...
    ميرسي لــ sadaro7o
    وانا كمآن من عشآآقـًهـ ^_^

    ردحذف
  6. كل شيء حلو بهادي المدونه

    وانا كتيرر بحب اللون الاسود

    اللون الاسود ملك الالوان

    ردحذف
  7. حلوووو كذا رايييييييق وانا احب الالوان هاذي

    ردحذف