الاثنين، 7 نوفمبر 2011

ملابس هنا موناتانا مجانا

السلام عليكم 
 بما ان ستا ردول
 بقت بخيلة اليويمن دول ومافيش اى اخبار جديدة 
 ولا حاجات مجانية ولا اى حاجة
 فى حاجة جربتها النهاردة ولقتها شغالة
 ملابس لهانا مونتانا 
 كانت ناززلة قبل كدة 
 لو مالحقتيش تجبيها تعالى اقولك الطريقة 
هندخل البروكسى 
وبعدين نكتب الرابط دة
وبعدين نسجل دخول عادى لستار دول 
وبعدين نشترك غفى النادى 
 ومبروك عليكو 

هناك 10 تعليقات:

  1. اى يسسلمووو
    خدتها من قبل
    يعطيكى العافيه ع التذكير

    ردحذف
  2. كان نفسسي في ملابس مونتو كارلوو الفساتيييين مش شغاله شكلها .. اهىء

    ردحذف
  3. بصى فساتين مونت كارلو البروكسى الى كان نازل مش شغال دلوقتى بس انا لما باجى اجيب حاجة بلقيها جاتلى معها تقريبا غلطة عندى منها كتييييير

    ردحذف
  4. حلووو والله تجى حظوظ معكى ههههههه

    ردحذف
  5. ههههه
    بس انا م شهزعلك وهجرب اشوف بروكسئى ليها

    ردحذف
  6. تسسلمى يارب وان شاء الله تلاقي يا قمرر

    ردحذف
  7. مرااا حلو يسلمووو
    بس البروكسي مارضا يشتغل معاي

    ردحذف
  8. جربى تانى انا لسة جيباة حالا قبل منزلة

    ردحذف
  9. ميرسيييييييييييييييييي انا مكنتش جيباها علشان مكنتش لاقية بروكسى عادى ^^
    تممممممممممممم وصلواااااااا
    ميرســـــــــــــــى ♥

    وبالنسبة لملابس مونت كارلو انا كمان عندى منها كتير
    والله كنت هبيعهالك بـ 2 كوينز بس ملقتهاش بتتباع فى البازار
    معلش جربى البروكسى اللى ريرى حتدور عليها وإن شاء الله تلاقى بروكسيات شغالة :) ♥

    ردحذف
  10. شكرررا الله يعطيك العافية

    ردحذف