الجمعة، 11 نوفمبر 2011

الجائزة السوبر

السلام عليكم ورحمة الله
ازيكم ياقمرات المدونة 
طبعا لولو قالت لكم على المفاجيئة ان هيكون فى بنت هتفوز معنا 
بجايزة سوبر لمدة اسبوعين بمناسبة ال 300 متابع 
  بصراحة انان كنت عايزة انزلها لما اوصل القاهرة باذن الله
 بس مش قادرة اصبر وفرحانى وعايزة افرحكو معايا 
 المهم انان هعمل موضوع اسمة 
(سعيدة الحظ)
هحط صورتة فى المدونة فى جمب 
 البنت الى عايزة تشترك تكتبلى هنا 
واكتر بنت هتعمل اعلان للمدونة وبنات يجو من طرفها ويكتبو 
انهم من طرفك هى دى البنت الى هتفوز بالسوبر
 وطبعا البنات التانية ليهم جوايز تانية 
  هعلن عنها فى المنشور الى جاى ان شاء الله 
 الى حابة تساعدنا
تكتب اسمها فى ستا ردول هنا ياريت
وعلى فكرة الفكرة دى من ابتكار المدونة هنا ودة الدليل
ادخلى 
شوفو التاريخ كوووووووويس
علشان ماتقولوش بنقلد
تعالو بقى تنشوف شروط البنات الى هيتشركو فى الاحتفالية
لازم تكونى مشتركة فى المدونة علشان احسبك من ضمن المتشتركااااااااااااااااااااااااااات
والباقى 
لو اى حد عندة اى اقتراح بنمناسبة الاحتفالية دى ياريت 
 يقولنا عليها 
وعلشان تفتكرو احنا تمينا ال 300 متابع يوم
11_11_2011
على ماعتقد ان المدارس هتبداء بكرة فياريت تعرفونى المعاد
المناسب بنسبالكو 
 علشان احط الموضوع لانى هخاد عدد معين 

هناك 10 تعليقات:

  1. الف مبروك ليكم يا قمراات 300 عضوة
    وعقبال 1000
    وانا عن نفسي كاتبة اسم المدونة في عرضي لاني بحب ه المدونة
    وبالتوفيق لكل البنات الي رح يشاكووو
    وتسلمي يا ريتال علي المجهود
    انتي وكل الكاتبات

    ردحذف
  2. يسلمو حبيبتى الله يخليكى بجد انتى بنت زى العثل لانك على طول معنا فى الحلوة والوحشة ميرسى ليكى بس ماقولتيش المعاد الى يناسبكو امتى

    ردحذف
  3. هاى يا ريتال يا عسل مبروكات ليكوا كلكم بجد والله فرحانه اوى انتوا بجد والله اشهر من كل المدونات كل يوم بفتح وباخد اخبار منكم كلكم قمرات انتى ولولو ونفين بصى بصراحه الايام دى صعب اوى انتى عارفه الامتحانات فى اول شهر 1 والواحد لازم يلم نفسه ويزاكر بس اوعدك انى اساعدكم اول مالامتحانات تخلص بجد انا نفسى اكتب معاكوا تانى انا GOGO661

    ردحذف
  4. حلووة كثير الفكرهـ مبروك عقبال٠ 5000وع فكره اختي تقول عن مدونه كثير مشهوره لانو كل بنت نروح نزورها لازم تبقى حاطه الرابط مدوونة 

    ردحذف
  5. انا هشارك اسمى فى ستاردول bestmenna2011

    ردحذف
  6. اوكى ميرسى ليكو لو حبين ننا ننغير او ناجل معاد الجايزة السوبر دى لبعد الامتحنات عرفونى ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  7. مبروووووووووووووك للجميع والصراحة المدونة تهبببببببل يا ريتال مجهودك حلووو عجبتني وايد وانا حاطته في العرض تبعي وخبرت كل صديقاتي ع المدونة وان شاء الله انفوتوا الـ 1000 ^_^ .. والله بجد احلى مدونة شفتها وانا فرحانة وااااااايد عشان اشتركت في مسابقة الكات واك وفزت بالتصويت بس امتى راح تعلني النتيجة ؟؟ ... بالنسبة للتوقيت انا اقول الساعة 7 بتوقيت مصر احسن شي .. وشكراً مرة تانية ع الحاجات الحلوة اللى بتجيبيهن =)

    ردحذف
  8. الف مبرووووووووووك
    انا بدي شارك واسمي في ستاردول shining_star_t

    ردحذف
  9. فكره حلوه اوى يا ريتال اكيد عرفانى يا عسل بقولك انا اكيد هشترك واسمى انتى عارفاه magymohamed7وانا بالنسبه لى احسن معاد هو يو الجمعه الساعه 6 بتوقيت مصر

    ردحذف
  10. انا بدى اشارك واسمى فى ستالردول هو:
    wesastar
    شكرا لكى ري ري^^

    ردحذف