الأحد، 13 نوفمبر 2011

سعيدة الحظ

السلام عليكم ورحمة الله
 يابنات ياقمرات 
 اكتر بنت هتجيب بنات للمدونة ليها جايزة  سوبر ستار لمدونة اسبوعين 
+
65 ستار دولارز
اية رايكو 
المركز التانى هتكون 15 ستار دولارز 
هيكونو مركزين اتنين 
 والمسابقة هتستمر لمدة يومين
 ان شاء الله 
 والى تحب تكلم براحتها حاجة ترجعلها 
المهم 
الجوايز هتسلم باذن الله اول مارجع القاهرة 
الى عايزة تشترك تكتب اسمها هنا 
علشان ابدا احضر المواضيع
 وسلاااااااااامز ياقمرات
ملحوظة 
البنات المشتركات مايكنش علشان تقدرى تستلمى الهدية مياكنش اقل من 50 بنت

هناك 12 تعليقًا:

  1. انشاء الله اشارك واسمي shining_star_t

    يسلمو على المسابقة

    ردحذف
  2. ماشاء الله يا رى رى انا والله من كتر المسابقات مش فاكرة انا اشتركت ف ايه بس بجد فاكرة جميلة اوى ومنافسة حلوة

    ردحذف
  3. بس يا رى رى سؤال معلش هو البنات اللى نجبهم من طرفنا يكتبو فين ان هما من طرفى

    ردحذف
  4. يسلمو حبيبتى
    هههههههههههههههههه انا كمان مش فاكرة المسبقات الى شغالة اية هههههههههه
    ربنا يخليكى وعادى لو مشتركة وعايزة تشتركى علشان المسابقة دى بمناسبة الاحتفالية
    بتاعة ال 300 متابع انا عرافة انى اتاخرت بس للاسف انا مش فى القاهرة ومافيش نت قريب منى علشان كدة مش عارفة اكملها
    وكمان انا دخلة بالمديم وربنا مايوريكو بيشلنى على بال مابيفتح صفحة بيكون جالى شلل رباعى ههههههههه

    ردحذف
  5. انتى اكتبى انك مشتركة وكل بنت هتشترك هعمل هلا موضوع او ممكن اعمل موضوع مجمع ونا ابقى اشوف عدد البنات دلوقتى البنت الى حابة تشترك تكتب اسمها واول مابدا هقولكو

    ردحذف
  6. يسلموا يا ريري وربي يكون في عونك، انا ان شاء الله راح بلغ كل البنات اللى اعرفهم عن المسابقة ذي وان شاء الله نوصل للـ 1000 بسرررعة ^_^

    بالتوفيق للجميع =)

    ردحذف
  7. شكرا لييييييكى ومعلشى السوبر تاعك هيتاخر شوية صغيرن علشان شوق هى الى هتسلمة ليكى ماتقليش
    ياقمر ماشى

    ردحذف
  8. ولا يهمك حبيبتي مادام انت وشوق قلتوا هيوصل .. يبقى هستنى لعيونكم وشكرااااا وااايد ع مجهودكم ^_^

    ردحذف
  9. انا هشترك فى المسابقه اسمى magymohamed7 صحيح يا ريتال الناس اللى يجيوا يقولو فين انهم من طرفنا

    ردحذف
  10. طيب يلي من طرفنا فين بيكتبوا انهم من طرفنا

    ردحذف
  11. مببروووووووووك فرحت مررره كل جمعتان بيزيدو 100

    ردحذف