الأربعاء، 16 نوفمبر 2011

فتاة الغلاف العاليمة

السلام عليكم ورحمة الله 
شكرا لصديقتنا
aeynar23
على اول معلومة وهى ان فى بنت عربية من السعوديةفى المركز التالت لفتاة الغلاف 
ادخلو 
علشان نصوتلها كلنا ونساعدها تكون المركز الاول بكرة 
باذن الله
المعلومة التانية بقى
هى فتاة الغلاف العالمية  النهاردة من تركيا 
بصو على الصورة هتلاحظو حاجة 

مش ملاحظين طيب بصو على الصورة دى يمكن تاخدو بالكو 
عرفتو انا قصدى اية
كاتبة على وشها لفظ الجلالة 
الله
ياترى دى صدفة ولا هى مسلمة ولا بنت عربية مغيرة عالمها 
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حد يقدر يفيدنا 
 ع العموم لو عايزة تزوريها من 

هناك 7 تعليقات:

  1. واااااااااو مبروك ليها وبجد شكرا ع المعلومة ...
    اما الثانية انا اعتقد بتكون مسلمة . ويسلموا ع الخبر ^^

    ردحذف
  2. فعلا انا كمان اعتقد كدة وتمنى نصوت للبنت اعربية علشان تكون المركز الاول غا ان شاء الله ونسيت ابركلك ع السوبر ميسوووووو

    ردحذف
  3. الف مبروك ليهااا
    التانيه الله اعلمم
    مشكوووره

    ردحذف
  4. الف مبروووك
    الثانية انا اشوف ان لازم نسألها ليه عملت كده يمكن عايزة تدخل الاسلام ولا هي مسلمة بس بتخاف من اهلها والله اعلم والله اعلم ويسلمو على الخبرية

    ردحذف
  5. تم التصويت وبالتوفيق ليها إن شاء الله بكره نشوفها فى المركز الأول
    بالنسبة للبنت كل شىء جايز :)

    ردحذف
  6. شكرا ع الكومنتات ياقمرات
    بس باالنسبة للبنت التانية هى اكيد مسلمة لان تركيا فيها مسلمين كتير
    لان تركيا بلد اسلامية بس علمانية
    وبالنسبة لاننا نسالها انا مس هقدر لانى فى مشكلة
    انا مش بعرف تركى ههههههههههههههههههه

    ردحذف
  7. شيئ غريب اعتقد انها من الاطرااق في تركيا مسلمه ومتعلمة عربي يمكن!!!!ومششكوره ع الخبرر

    ردحذف