الثلاثاء، 22 نوفمبر 2011

الاهلى يا بنات

السلام عليكم
كيفكم بنات؟؟؟
عندى مسابقه يا بنات
اكتر بنت اهلويه وبتموت فى الاهلى
تكتب تعليقات كتيررررر
عن الاهلى وانا راح اعرف انها اهلويه اصيله
مين اهلاوى يا بنات؟؟؟؟؟ عن نفسى انا اهلاويه
يلا مستنيه تعليقاتكم اللى على نادى القرن
اآآآآلـــاهَلـــــيـــ

هناك 5 تعليقات:

  1. الاهلى عمهم وحارق دمهم
    الاهلى حديد
    انا اهلوووووووووووووووووووووووووووية وبمووووووووووت فى الاهلى

    ردحذف
  2. آآنـــــــــــــــــــــآآ زملكوية والاكيد فى جناحى فى العرض pinky-flowerfun ^___^

    ردحذف
  3. انا ما بتابع رياضه هههههههه ومو مصريه لاختاار
    كلهم حلوين <> حياديه

    ردحذف
  4. انا اهلوية هو في حد لسه بيشجع الزمهالوية
    راحت عليهم من زمان

    ردحذف
  5. انا اهلويه وبموت في الاهلي
    قوم يا أهلى شوف ولادك والبنود شوف كتايبك شوف جنودك والحشــود

    شوف ايات النصر فى كل الجهود

    أنت دايما ,أنت دايما, أنت دايمـا

    فى الامـــام
    كل نعمة فى رحابك عندنـــا

    دى مشـــيـئـه وإراد ربــنــا
    مش شيوخك اكتسبنا مجدنـــــا

    وبشبابك احتفظــــــنا باســـــمنـــا
    أنت دايما ,أنت دايما ,أنت دايمـا

    فى الامــــام
    الرياضه دى غريزة فى طبعــنــا

    من زمان جرتها جرى فى دمــــنـــــا
    والبطوله منبتها فى ارضـــــنــــــا

    أهديناها للجميــع من عندنـــا

    انت دايما انت دايما فى الامــــام

    ردحذف