الخميس، 17 نوفمبر 2011

ياترى القمر الى هيشترك من طرف مين ؟؟؟؟؟؟؟؟

السلام عليكم 
ازيكم ياقطقيط
عاملين اية 
 طبعا دة  الموضوع الى البنات هتكتب فى انهم من طرفكو 
ولولو هتعم لالصورة الى هتتحط فى الجمب يلا هنشوف مين اكتر بنت هتجيب بنات 
 وتكسب السوبر لمدة اسبوعين
و65 ستار دولارز مين ياترى  الى هتكسسسسسسب
 ميييييييييين
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ظ
 يلا ماتنسوش
 مش اقل من 50 بنت 
 يسلامز ياقمرات 

هناك 30 تعليقًا:

  1. رح اقرب حظي بس فين يكتوا اسمائهم

    ردحذف
  2. انا من طرف القمر magymohamed7

    ردحذف
  3. انا من طرف القمر magymohamed7

    ردحذف
  4. حببتى المسابقه حلوه لكن مش لدرجه 50 بنت؟؟ازاى

    ردحذف
  5. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  6. السلام عليكم
    انا من طرف حببتى rony193

    ردحذف
  7. انـــــــــــــا من طرف rony193

    ردحذف
  8. من طرف rony193 والمدونة حلوه اوى ونفسى اكون كاتبه

    ردحذف
  9. انا من طرف rony193
    اعمل اية بعد كدا؟؟؟

    ردحذف
  10. هااااااااى انا من طرف rony193

    ردحذف
  11. انا طرف rony193
    وبالتوفيق للجمييييييييييييييييع

    ردحذف
  12. سلآآم ,,
    أنا من طرف magymohamed7
    وبــس =))

    ردحذف
  13. آنـآ مننَ طرفَ آلعسسلَ popora4

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف