الأربعاء، 9 نوفمبر 2011

سحب للسوبر

السحب لاول 6 تعليقات
والجوائز هي

1
 2
 3
 4
 5
بالتوفيق

هناك 19 تعليقًا:

  1. انا اول تعليق عوزة الفستان الاسمر تانى واحد او الازرق تالت واحد انا سوبر واسمى فى ستار دول sindrellaCharm

    ردحذف
  2. انا اشترك ... هو مش احني الي نختارانتي تعملي قرعة وكل بنت وحظها صح وان كان مش صح فحتي انا بنختار واحد وهو الفستان 5 ههههه
    واسمي في ستار دول
    aeynar23

    واها حق شن صار في مسابقة اجمل زي وردي
    وشكرا ع المجهود

    ردحذف
  3. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  4. سوري نسيت اسمي بستاردول ragoodaStormy للعلم اني مشتركه في مسابقه السوبر انا حبيت اقلكم عشان لو ينفع ماشي لو مش ينفع بردوا عاادي :)

    ردحذف
  5. تسلم ايدك الفساتين جميله اوى بصراحة ماشاء الله

    ردحذف
  6. sadaro7o سوبر
    وبالتوفيق للجميع

    ردحذف
  7. horea5 وصلت متاخر ههههه

    ردحذف
  8. بالتوفيق للمشاركات وللجميع

    ردحذف
  9. انا اسمى فى ستادول MAIARLONG

    ردحذف
  10. بناات مو انتوا بكيفكم تختاروا الفستان رقم 1 لاول تعليق والفستان رقم 2 لثاني تعليق وكذااا ....

    ردحذف
  11. طيب الفستان رقم 3 ده عندي ؟

    ردحذف
  12. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  13. اوكي موافقه لو ترضي :)

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. تسلم ايدك على المجهود الرائع والمسابقة الجميلة دى انا اسمى فى ستار دولdesignernadosh

    ردحذف