الأربعاء، 10 أغسطس 2011

مبرووووووووك

السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة بنوتات
النهاردة انا مبسوطة طبعا لان   المدونة بقت 104 عضوة الحمد الله عقبال ال 18476276456 عضو هههههههه وكمان علشان هوفى بوعدى وهفرح بنات منكم  
طبعا انا عارفة انكم مستنين تعرفو معاد الجوايز ع العموم انا مش هطول عليكو مع انى كنت عايزة اشوقكو شوية المهم  احنا عملنا جوايز  المفروض انهم لخمس بنات 
  بس انا لقيت  ان الملابس كلها للسوبر وطبعا عارفة ان فى بنات مش سوبر  موجودين فانا  هعمل 2 ملابس فوق الخمسة من عندى للى مش سوبر  يعنى بقو 7 جوايز تاعلو نشوف الجوايز اية؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
1\سوبر لمدة اسبوعينلاول بنت هترد على المنشور الى هنزلة بتاع الجوايز 
2\البادى دة هيكون الجايزة التانية 

3\هيكون الشال دة
 البادى والشال هتشترو ب 1 ستار كوينز لو مكرر ممكن تغيرة 
 اتمنى يعجبكم 
 طبعا دلوقتى انتو بتقولولى لخصى امتى معاد السحب صح
على العموم اولا هو مش سحب واحد هو سحبين
 اول سحب  هيكون الساعة 9 بتوقيت ام الدنيا مصر المحروسة والساعة 8 بتوقيت السعودية 
والسحب دة هيكون  على سوبر وبادى وشال 
اما السحب التانى    هيكون الساعة 12 بتوقيت مصر المحروسة 11 بتوقيت السعودية 
ودة هيكون على 20 ستار دولارز وكمان تلات انواع من الملابس
اتمنى تعجبكم الجوايز وفى جوايز تانى سوبر قريبا جدا  استنونا 


هناك 10 تعليقات:

  1. انا اول تعليق عايزة السوبر

    ردحذف
  2. انا هشترك معاكوا فى السوبر وانشاء الله على الساعة 9 هتلاقونى نطالكوا هنا هههههههههه وربنا معاكوا ويارب تكون اكبر مدونة فى استار دول وشكرا بس ممكن اسأل سؤال الساعة 9 بليل ولا الصبح مهو انا مش فاهمة اسفة على الازعاج

    ردحذف
  3. ههههههههه لا احان عايزينك تنطى هنا على طول مش الساعة تسعة بس وع العموم تسعة بليل بعد صلاة الترويح ان شاء الله

    ردحذف
  4. ىنا الى خنط يا ريتال

    ردحذف
  5. مش فاهمة كلامك يا روان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    ردحذف
  6. مبروووووووووووووووك يا قمر كنتى عايزه 100 بقو 104 شوفتى ههههههههههههههه عقبال ال 1000000000 يارب

    ردحذف
  7. حلوه اوووي الهدايه كان نفسي افوز ومبروك للفائزه

    ردحذف
  8. الجوايز يابنات هتتوزع الساعة 9 مش يا بنوتات

    ردحذف
  9. انا اول تعليق عايزة السوبر

    ردحذف