الخميس، 20 أكتوبر 2011

المرحلة الاولى هتبدا ء!!!!!

تحديث
التصويت للمرحلة الاولى بداء يابنات
.................................................................................
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
دى بداية المرحلة الاولى من المسابقة وهى التصويت
لاجمل دول وانا هعرضهم عليكو دلوقتى
وكمان تزورو السويت بتاعهم
ويعجبكو وتصوتو للافضل
Daniarose
elhamsasa666
Friend1234girl
BestMENNA2011
aeynar23
hanaelsamahy
la-star-flora
ragoodaStormy
rooroosporty2
semsm4
tatinka
soso2000soso9
Dr.lulo
 m.violine
دول امشتركات فى المسابقة فى مشتركة واحدة والصورة بتاعتها غلط
مافتحتش معايا بتمنى تبعتها بسرعة
لان خلاص مافيش وقت كلها ساعات وهنبداء التصويت
دة اسم صديقتنا الى الصورة بتاعتها ماشتغلتش
M.Violine
لومش عارفة تحطى الصورة عرفينى ونا هصورك
اتمنى نصوت للافضل شوية وهحط التصويت
لوفى بنت عايزة تشترك لسة فى فرصة
وبتمنى من كل المتابعين الاهتمام
بالتعاليق على جميع الموضيع تقدريرا
لتعب الكتاتبات
وتمنى لو عجباكو المدونة نحط اسمها فى عرض المتابعين
وشكرا ليكو ياقمرات

هناك 11 تعليقًا:

  1. انشاءالله بتوفييق للجميييييع^^

    ردحذف
  2. ان شاء الله ياااااااااااااارب اتمنالهم كل توفيق

    ردحذف
  3. انا من بين المشتركات روروروروي
    بليز صوتولي يا حلوين عشان افرح زي ما فرحنا دلوقتي بموت القردافي ..الحمد لله

    انا aeynar23

    ردحذف
  4. عقبال الى فى بالى يااااااااااااااااارب هو كمان يحصلة علشان نرتاح

    ردحذف
  5. بجد كلوهم قمرات ومستبعد تماما اني افوز ومعلش على العطلة لاني لسة مش خبيرة في النت زيكم كدة ههههههه
    انا كتبت التعليق علشان خيفة من النبلة هههههههههههههههههههههههههههه
    واللهي انا فرحانة اوي اني دخلت معاهم في التصويت الرابط اهو
    http://dc16.arabsh.com/i/03502/mcw05nmoano9.png
    ^__^ ميرسي يا ريتال ويا كل المدونة جميلة اويييييييييييي

    ردحذف
  6. ها بنات ياريت تصوتولى

    ردحذف
  7. بليز صوتولى

    ردحذف
  8. هاي يا بنات بتمني تزوري جناحي وتصوتوالي بليز

    ragoodaStormy

    ردحذف
  9. زوروني وصوتو لي :-)
    اسمي rooroosporty2

    ردحذف