السبت، 8 أكتوبر 2011

نادى جديد من ديزنى بيوزع هدايا

السلام عليكم ورحمة الله
جبتلكم دلوقتى خبر نزل من بادرى شوية فى نادى بيوزع هدايا و النادى دا قديم ممكن تلاقى نفسك مشتركة فيه عادى
و اللى ما اشتركتش تلحق تشترك و تلحق الهدايا الروعة
جبتلكم بروكسى عادى وبروكسى يدوى وحصرى
دى هدية لاى حد يشترك

و دى هدايا النادى الروووووووووعة



يلا تعالو نشوف البروكسيات
اولا البروكسى العادى
http://www.myproxy.ca/
webwarper.net
turbo-proxy.com
dontfilter.us
وبعدين هنكتب الرابط دة
http://www.stardoll.com/en/clubs/home.php?id=2961280&action=ma&ac=2961280
وسجلى فى النادى وبعد كدة روحى ومبروك عليكى

ولو قبللتك مشكلة او كنا محجوب عندك البروكسيات دى
تقدرى تستخدمى البروكسى اليدوى دة
128.107.248.134
8080
وبعدين اكتبو الرابط دة
ومبروك عليكو
منقووووووووووول

هناك 10 تعليقات:

  1. هدايا النادى جميل كثيرررة اووووووى ان شاء الله هبدا اتفاعل فى المدونة باذن الله

    ردحذف
  2. ان شاء الله ايقمر تنورينا بتعلقات ك الطيفة زيك

    ردحذف
  3. النادى تحفه بس انا اول ما دخلت لقيت نفسى مسجله فيه ده عادى ؟! O.o

    ردحذف
  4. ايوة لان نادى ديزنى قديم اللى كان بيوزع هدايا قبل كدا بس هما عملوا هدايا تانية علشان يزودوا المشتركين فيه و شكرا لتعليقك يا قمر

    ردحذف
  5. انا سوبر بس كل ما اشترك فى النوادى اللى زى دى يقولى النادى غير متوفلر ممكن الرد انا من مصر

    ردحذف
  6. ميرسي يا قمر بس عندي سؤال هوا لو انا سجلت دلوقتي هتجيلي كل الهدايا والهدايا الي هتيجي بس يعني لما اول هديت تتوزع هخودها دلوقتي ولا استنى؟

    ردحذف
  7. بنات بليييييييييييييييز الرابط حق النادي او الاسم علشان في بنت اعطتني الاسم بس طلعلي كثييييير نادي ديييزني بلبيييييز الرابط

    ردحذف
  8. هد شيء موزبطلي عملت 100000 مرت

    ردحذف
  9. صوتولي على ستاردول اسمي PrettyPoly15 هدايا مجانية

    ردحذف