الأربعاء، 19 أكتوبر 2011

جايزة سوبر ستا ر


السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة
ازيكم يابنات 
  انا كنت عاملة مسابقة جيزتها 100 ستا ركوينز باين المبلغ مش عجبكم  
 علشان كدة هعمل مسابقة الجايزة بتاعتها 
الفائزة الاولى :سوبر ستا ر
الفائزة التانية :70ستا ركوينز
الفائزة التالتة :50 ستا ركوينز
اية رايكو 
المسابقة هتكون على تالت مراحل 
اول مرحلة
هى هتكون عن اجمل دول واجمل سويت 
يعنى ترتبى سويتك كويس جدا وكمان تخلى المى دول بتاعتك قمر
 وعلى فكرة للبنات الى مش سوبر ومكنوش سوبر قبل كدة 
تقدرى تلبسى الدول بتاعتك فى البلازا  وتبعتى الصورة
وترتبى الغرفة بتاعتك بديكورات بسيطة وشيك
 وهيتم التصويت على ست ايام 
 وبعد كدة هنعلن عن المتاهلات للمرحلةالتانية
والمرلحلة التانية
  هتكون سهلة
وهى عبارة عن  اجمل ايد تروحى البلازا او صالون التجميل بتاعك
 وتزينى ايدك باحلى زينة 
وتصوريها تبعتهالنا 
 وهنعمل تصويت
والمحلة التالتة والاخيرة هتكون عبارة عن 
ابتكرى زى خاص ومميز
 بيكى انتى يعنى ابتكرى فستان بابسط الاشياء الموجودة فى سويتك او موجودة فى البلازا
  اية رايكو 
 اتمنى تكون المسابقة عجبتكم 
 واتمنى القى مشتركات 
مافيش عدد معين للمشتركات  وباب الاشتراك هيتقفل يوم الجمعة الساعة 12 الضهر 
 علشان هنبداء التصويت 
ولمدة اسبوع 
اول مرحلة وهى  اجمل دول واجمل سويت 
يلا ابداؤ جهزو الدول والسويت وابعتولنا الصور  بتاعتكو 


هناك 37 تعليقًا:

  1. أنا اشترك دقايق وأبعثلك الصور

    ردحذف
  2. واااااو المسابقه حلووه يعطيك العافيه انا بشترك ان شاء الله بس مااعرف احط صوره =( بس اسمي في ستار دول rooroosporty2

    ردحذف
  3. خلاص وقت الدمية بتاعتك ماتكون جاهزة عرفينى ونا هروح اصورها ياقمر

    ردحذف
  4. واو المسابقة كتير حاوة و الفكرة جنان وانا بدى اشترك وشوية وراح احط ربط الصورة

    ردحذف
  5. اوكى ياقمرات بالتوفيق ان شاء الله ابداؤ جهزو الدمى والسويت

    ردحذف
  6. http://i55.tinypic.com/8z4tqr.jpg اهو الرابط اهو

    ردحذف
  7. اوكى ياقمر كدة صورة واحدة جهزت
    والى تجهز سويتها تعرفنا علشان نزورة وترتبة لمدةة اسبوع كام لحلد المرحلة الاول ماتخلص ونشوف مين الى هيتاهل يابنات والى مش عارفة تصور الدول بتاعها فى الغرفة تلبسها وتكتبلى هنا
    وانا هروح اصورلها الدول

    ردحذف
  8. انا بدي اشترك واسمي بستاردول Daniarose بس انا ما اعرف حط الصورة :(

    ردحذف
  9. اوكى يابنات الى مش هيعرف يحط الصورة
    بكرة من المغرب للعشا هروح اصور الدولات بتاعتكو
    جهزوها يقامرات وانا هروح اصورها فى السويت بتاعكوووووووو

    ردحذف
  10. انا بشترك بس ما باعرف اصور الدول حجي

    ردحذف
  11. اكتبى اسمك فى ستار دول وانا هجى اصورها بكرة ان شاء الله
    جهزيها وانا حصورها بكرة

    ردحذف
  12. انا اسمي بستار دول semsm4

    ردحذف
  13. هذا المكياج ولبس:http://i54.tinypic.com/awxo4n.jpg

    هذي سويتي دون دول لو بدك تزورني إسمي la-star-flora

    http://i52.tinypic.com/14uxo36.jpg

    ردحذف
  14. هلا ريتااال انا rooroosporty2 اللي زرتيني عروستي جاهزه ^_*

    ردحذف
  15. ريري انا هششَترك ان شاء الله ...
    http://www11.0zz0.com/2011/10/19/17/690262823.png
    ده اللوك رقم واحد
    http://www10.0zz0.com/2011/10/19/18/253563985.png
    وده اللوك رقم اتنين ..
    وسويتي جاااهز .. وبالتوفيق يا موزتي

    ردحذف
  16. بنات الى اكتب لها تم التقيم كدة تكون انا خلاص دخلت وصورتها

    ردحذف
  17. هاي انا عاوزه اشترك بس مش عارفه اشترك ازاي ممكن تقولوالي انا اسمي بستاردول ragoodaStormy

    ردحذف
  18. انتى لو بتعرفى تصورى الدمية بتاعتك صوريها وبعتلى الرابط لو مش بتعرفى عرفينى وبكرة جهزيها ونا هادى اصورها ليكى ياقمر

    ردحذف
  19. مسابقة رائعةوانا اسميaeynar23
    وهدا اللبسة تبعيhttp://i51.tinypic.com/16id10h.jpgوالسويت تقدري تزورني و اتشوفيه

    ردحذف
  20. الباين انو في خلل في المواضيع التانية لاني احاول اكتب ومش راضي ):

    ردحذف
  21. ?????????ازاى انا روح اشوف دلوقتى اية املوضوع بس طلاملا كتب تعليق فى موضوع اكيد باقى املواضيع شغالة
    هشوف المشكلة دلوقتى

    ردحذف
  22. انا جناحي جاهز بليز حد يقزالي اصوره ازاي :)

    ردحذف
  23. صورى ياقمر الدول بتاعتك بس اوان هزور الجناح واكتب تم التقيم يبقى انا كدة قيمتة وخلاص ياقمر

    ردحذف
  24. ماشي اهي صوره الدول بتاعتي ويارب تعجبكم والجناح يعجبكم


    http://im18.gulfup.com/2011-10-19/1319065692191.jpg

    ردحذف
  25. الله ^^ شكل المسبقة دي مشوقة جداااااااا
    ميرسي اوي يا ريتال ثواني اجهز وابعت الروابط للصور ;)

    ردحذف
  26. file:///D:/PICTURE/M.VIOLINE.png ادي رابط المي دول في التصفية الأولى اتمنى تعجبك ^^

    ردحذف
  27. انا عوزة اشترك وانا جاهزة

    ردحذف
  28. انا جاهزة هلق ممكن لو تصوريني؟؟ واسمي Daniarose

    ردحذف
  29. انا هاشترك واسمى فى ستاردول elhamsasa666 ومرتبة جناحى وجاهزة

    ردحذف
  30. انا نسيت اقولك اسمى soso2000soso9 دة اسمى فى ستاردول

    ردحذف
  31. انا اشترك اسمى فى ستاردول bestmenna2011

    ردحذف
  32. آنآآآ بشتررركـ بسسسٍ الماسسسٍيآآت والسسٍوبر يقدرو يشتركو؟؟؟!! اسممي: friend1234girl

    ردحذف
  33. وانا كمان نسيت اقول اسمي hanaelsamahy

    ردحذف
  34. ودا لوك تانى ممكن تخدية http://i55.tinypic.com/izuxw7.jpg والديكور http://i54.tinypic.com/juwk06.jpg بس كدة

    ردحذف
  35. طيب ممكن انتي ةصوريني انا جاهزة

    ردحذف