الاثنين، 3 أكتوبر 2011

مطلوب كاتبات

انا محتاجة معايا كاتبات يكونو متفرغات مش مهم السن بس يكونو متفرغات للمدونة ويكونو بيعرفو فى شغل الفتو شوب والتصوير ويعرفو يجيبو اخبار ستا ردول حاجات حقيقية و كمان حاجات مجانية بتمنى القى واحدة نشيطة وكويسة والشروط بسيطة خالص

هناك 10 تعليقات:

  1. انا متفرغة + اعرف للفتشوب شووية مش كتيير + بعرف اصوور + اجيب اخبار ستاردل + بس مابعرفش اجيب حاجات مجانية واسمي في ستاردول TOMA-PINK

    ردحذف
  2. وكمان بعرف اجييب حاجات حقيقية

    ردحذف
  3. طيب تقدرى تبعتلى ايميلك ؟

    ردحذف
  4. انا اسمى فى ستار k.e.n.z.e13 وعوزة اكون كاتبة

    ردحذف
  5. انا اسمي في ستار دول rania.rاتمنى اتزوروني وانكون احلى اصدقاء ولو عايزين اشياء مجانية انا اعلمكم كيف تحصلوا عليها لاني عنجي كتير اشياء مجانية بااااااااااااااااااااااااي

    ردحذف
  6. لا تسو اسمي rania.r في ستاردول

    ردحذف
  7. انا حبة كون كاتبة اتمنى انكم تضيفو 10 كاتبات بس انا 8 تعليق انا عندى كل الشروط وبصور كويس ونشطة جداا وهتلاقينى شغالة ليل نهار انا المدونات كلها عوزانى ونا اقول لا لانى اختار المدونة الى على مزاجى وانا اخطرت المدونة دية ودى اسمى فى ستار دول وايملى k.e.n.z.e13
    dodobekhit@yahoo.com اتمنى تقبلونى

    ردحذف
  8. انا ليا في الفوتوشب كدا كدا كدا لو عايزة اي حاجة في الفوتوشوب انا تحت امرك وانا متفرغ علي طول ودا اسمي في ستار دولasamapunk

    ردحذف
  9. انا ليا في الفوتوشب كدا كدا كدا لو عايزة اي حاجة في الفوتوشوب انا تحت امرك وانا متفرغ علي طول ودا اسمي في ستار دولasamapunk

    ردحذف