السبت، 8 أكتوبر 2011

ملآحظة + جديد ف السويت شوب

السلام عليكمـ ازيكمـ يا بنات .؟؟؟ .. بجد نفسي احس اني بتعامل مع ناااس بيقدروا الجهد ..
انا دلوقتي ف دراسه وع اد ما بقدر بدخل ... بس عمري ما حيت انه ف حد بيشوف انا بتعب ازاي !! :( .. ليهـ كده ..
يعني تدلخوا تشوفوا المواضيع وتخرجوا واحنا نكتب وبس ؟! ... طب لو تعليق صغيــر فيهـ كلمة شكرا او اي حاجة .. نعرف بيها انه ف حد بيتابعنا ... !! ...

انا ممـــكن اسيــب شغل المدونات لو كان كدهـ ... عشان انا بتعب كده ع الفاضي وبضحي بالمذاكرة ... . كان ممكن الساعة اللي بكتب فيها عشان افيدكمـ اروح اذاكر .. لكن انا مش انانيه وبعمل واجبي ف المدونة :) ..

عشان كده بطلب من المتابعين يتفاعلوا وده اخر مرة اطلب منكمـ ...
بعد كده هبقى اشوف مصلحتي الاول :( ..

المهمـ جبتلكم خبر..
ف باندا نازل ف السويت شوب بــ 25 SD >> !!!!
بجد هو عادي يعني كان ممكن 10 بالكتيير !! ..
بس ستاردول بقا اي حاجة بتلمع بيخلوها غالية الايام دي ..
لو شفتوه من السويت شوب هتلاقوه بيلمع !! ..

تحيــآتي

هناك تعليق واحد:

  1. ههههه يالولو احنا مانقدرش ياقلبى
    ربنا يخليكى لينا طبعا موووووواة وانا بصراحة كرهت اى حاجة تبملع علشان فوق ال 25 هههههههههه مافيش حاجة بتلمع ب 10 بس هههههههههه

    ردحذف