السبت، 10 سبتمبر 2011

المجلة


انا اسفة اوى يا بنات انى اتاخرت على تنزيل المجلة اصل النت الويمن دول قاطع كتيير اوى وكمان كنت عايزة اخد صورة النهاية من لولو بس مجاش الوقت المناسب هنبقى نحطها انا ولول فى العدد الجاى وعلفكرة مش انا بس الى عكملت المجلة لولو كمان عملتها معايا واحنا الاتنين تعبنا اوى فيها يللا بينا نشوفها بس هنزعل لو مشفناش تعليقات






تحياتي انا ولولو
باااى

هناك 14 تعليقًا:

  1. المدونة تحفة
    ومبارك حكم مصر30 سنة

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. شكرا يا يسر شكرا ليكى والاجابة صح بس هما وست شهور بالظبط

    ردحذف
  4. مبارك حكم 30 سنة استبداد
    تامر حسنى
    اسمى فى ستار دول farahh1

    ردحذف
  5. المجلة جميلة اوووووووووووووى يا قمرات

    ردحذف
  6. بصراحع انا اول مره اشوف مدونه الحلاوه دي عشان كده علطول اشتركت فيها

    ردحذف
  7. مدونة حلوة تستاهلي الشهرة

    ردحذف
  8. المجلة تحفة :) جميلة أوي أوي

    ردحذف
  9. المجلة حلوة كتيييير ويسلموو

    ردحذف
  10. نايس يعطيكي الف عافيه تحفه قمممر مصور بتجنن

    ردحذف
  11. نايس و جميل

    ردحذف