الأحد، 18 سبتمبر 2011

ازيكم يا بنات انا اليومين الى فاتو كنت مشغولة حبة عارفة واسفى انا رجعتلكم تانى والحمد لله

واتمنى اكون عند حسن ظنكو بازن الله

وعندى طلب من الكاتبات انا هعمل نادى للكاتبات وياريت كل الكاتبات يسشتركو فى علشان كل حاجة جديدة هنتفق عليها فى النادى  وةدة خاص اكاتبات بس يابنوتات علشان تشتركو فى  اضغطو هنـــــــــــــــــــــــــــــــــا
طبعا انا عارفة ان الدراسة بدات   وربنا معاكو وعارفة ان معظم الكتاتبات هيكونو مشغولين فى الدراسة والمدرسة وتمناكلو التوفيق  يارب باذذن الله

واحب اشكر لولو طبعا ويسر علشان اهنمو بالمدونة وانا مش موجودة وكانو بينزلو مواضيع وكمان ندي وروان

واتمنى القى كاتبات متفرغات يكونو معايا فى المدونة  ويهتمو بيها ان شاء الله اليومين الى جاين واحب يكون فى بنات تكون محترفة فى الفوتو شوب   اتمنى ياقومورااااات تكتبولى تعلقاتكم هنا
 وكمان فى حاجة اتمنى اى بنت عندها اى اقتراح او اى تعليق او غلطة فى المدونة تمكتبها هنا حابة انى اعرف وجهة نظركو لان انتو لما توجهونا بحاجة غلط عملنها اكيد هنتعلم منها ونكبر ونكبر المدونة يابنات
 واستنونى قريب بجوايز ((هتكون مفاجئة محدش يسالنى عليها علشان دة سر )) ههههههه

مع تحياتى ريتااااااال


هناك تعليق واحد: