الثلاثاء، 13 ديسمبر 2011

مطلوب كاتبات

السلام عليكم ووحمة الله
 مطلوب كابتات متفرغات للمدونة

اهم حاجة تكون بتكعرف تجيب اخبار
 وتجيب وضوضيع جديدة
 وكمان بتعرف تصور وتقون اسلوبها كويس
 مع البنات


هناك 8 تعليقات:

  1. انا بسير كاتبه نشيطة الحمدلله ادخل يوميا عدا الجممعة

    اذا بتزوريني اسمي rnorno اتمنى اسير كاتبة عندكم =)

    ردحذف
  2. بالتوفييق ان شاء الله للجمييع

    ردحذف
  3. اناا يا قمررر بدي اصير اسمي popora4

    ردحذف
  4. بالتوفيق ليكم يارب ربنا معاكوا يا قمرات

    ردحذف
  5. انا بدى اسير كاتبة انا كنت كلمتك قبل كدة بس كنتى قولتيلى لما احتاج

    ردحذف
  6. لو سمحتو زورونى فى ستار دول واكتبولى فى الالبوم هناك

    ردحذف
  7. انا كاتبه ممكن اشارك معاكي وانا ادخل كل يوم

    ردحذف
  8. انا عندي خبرة في الكتابة و كتابةرابط او اسم المدونة على الصور و اسبولي كويس و كنت كاتبة بعدة مدووناات و حابة اكون كاتبة بدي المدونة الرائعة اسمي بستاردول Nerminfleur و انا انشااء الله بجيب اخباار جديدة و حلوة و رح اكتب بالبومك يا صاحبة المدونة

    ردحذف